افتتاح و انجام خدمات بانکی برای انواع حساب های قرض الحسنه پس انداز حقیقی ، حقوقی و مشترک و ارائه تسهیلات قرض الحسنه مبتنی بر کسب و کار، تجاری، ازدواج، خیریه، زیارتی و فرهنگی، جزو مهمترین خدمات صندوق به حساب می آیند.
استفاده از خدمات بانکداری قرض الحسنه صندوق، شامل افتتاح حساب و استفاده از تسهیلات مزبور، برای عموم آزاد است و متقاضیان محترم لازم است با داشتن مدارک شناسایی معتبر، جهت افتتاح حساب به صورت حضوری به شعبه صندوق مراجعه فرمایند.
انجام امور مربوط به وصول چک از کلیه بانک ها و مؤسسات عضو سیستم چکاوک، در سریعترین زمان ممکن، با استقرار نظام جامع پرداخت نماچک در صندوق، بدون دریافت کارمزد انجام می شود.
استفاده از خدمات وصول چک (کلرینگ): کلیه دارندگان حساب میتوانند چک های دریافتی خود را جهت وصول و واریز به حساب نزد صندوق به باجه های مستقر در شعبه صندوق تحویل نمایند.
افتخار داریم، با انجام کلیه انتقالات و حواله جات بانکی، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اینترنتی ، ارائه پایانه های فروشگاهی شتابی و متصل به حساب های صندوق، به عنوان یکی از صندوق های پیشرو در زمینه خدمات الکترونیک بانکی در خدمت مشتریان خود باشیم.
سامانه های خدمات الکترونیک بانکی صندوق عبارتند از:
- سامانه انتقال وجه آنلاین بین بانکی (ساتنا و پایا)
- سامانه اطلاع رسانی پیامکی صندوق (SMS بانک)
- سامانه واریز آنی با شناسه پرداخت بانکی
- سامانه ارائه و مدیریت پایانه های فروشگاهی (POS)
- سامانه پیگیری تلفنی معوقات وام ها
مشارکت در امور خیریه و عام المنفعه، اعطای وام به نیازمندان و اعزام کاروان های زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس با حمایت های مالی و تسهیلات صندوق از جمله فعالیت هایی است که با دغدغه های فرهنگی و خیریه هیئت مدیره و مدیران صندوق، بطور مداوم در کنار سایر فرآیندها و امور جاری صندوق در حال پیگیری می باشد.
علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات صندوق، از طریق راهگاه های ارتباطی ذکر شده در قسمت ((ارتباط با ما)) یا مراجعه حضوری به شعبه صندوق، با خدمت گزاران خود در ارتباط باشند.